برند اوریفلیم

در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که یکی از شناخته شده ترین آنها، محصولات آرایشی اوریفلیم است. برند محصولات اوریفلیم، یکی از معتبرترین برندهای اروپایی است که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، کاملا ارگانیک بوده و در آن از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. اوری فلیم محصولات متنوع و گسترده ای برای انواع و پوست و مو در زمینه مراقبت از سلامت پوست و مو و زیبایی را متناسب با انواع مختلف پوست تولید میکند.

محصولات اوریفلیم اصل در بیش از ۶۰ کشور دنیا عرضه می شوند و همین امر موجب شده است که این شرکت در سال ۲۰۱۵ به جایگاه دومین کمپانی برتر تولیدکننده محصولات آرایشی و زیبایی جهان دست یابد. در نهایت باید گفت درآمد بیشتر از یک میلیارد یورو و به کارگیری ۶ هزار کارمند مستقیم موجب شده است که این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی تبدیل شود.

محصولات اوریفلیم
محصولات اوریفلیم

تاریخچه محصولات اوریفلیم

داستان پیداش این برند از جایی شروع می‌شود که برادران آف یوکنیک به نام‌های رابرت و یوناس به همراه یکی از دوستانشان به نام Bengt Hellsten، تصمیم می‌گیرند که برای زیبایی و محافظت از سلامت پوست مردم، کاری خارق‌العاده انجام دهند. درواقع کاری که آنها برای شروع آن اقدام کرده بودند، در آن زمان به ذهن کسی نرسیده بود. اگر هم این ایده به ذهن کسی رسیده بود، جرات شروع و انجام آن را نداشت. رویای این سه نفر در سال ۱۹۶۷ در یک ساختمان قدیمی که دارای دو اتاق کهنه و قدیمی بود، شروع شد. این ساختمان قدیمی در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد) قرار گرفته بود.هدف این سه نفر از شروع این کار، هدیه کردن زیبایی طبیعی به مردمی بود که خودشان فکر می‌کردند زیبا نیستند.

در دهه ۶۰ میلادی، با شروع جنگ ضد ویتنام، جنگ‌های سبز و فعالان دانشجویی، کلمه زیبایی و مراقبت از پوست، دیگر معنی خاصی نداشت، چرا که خیلی از مردم به فکر سلامت پوست و بدن خود نبودند. لذا با به وجود آمدن چنین اوضاعی، ایده برادران آف یوکنیک، با استقبال خوبی روبرو نشد. آنها برای بهبود اوضاع به وجود آمده، تصمیم گرفتند که به جای سرمایه‌گذاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از افرادی که خواستار کارآفرینی هستند، کمک بگیرند. آنها آموزش‌هایی راجع به سلامت پوست، زیبایی صورت و معرفی محصولاتی که باید ارائه می‌شد، به افراد جویای کار می‌دادند و از آنها خواستند که به عنوان مشاور زیبایی (بازاریاب) به خانه‌های مردم بروند. محصولات آرایشی اوریفلیم را معرفی نمایند و در مورد فروش آنها با مردم صحبت کنند.

کمپانی اوریفلیم با این ایده توانست افراد زیادی را به صورت هرمی در سراسر دنیا برای کار در این مجموعه جذب نماید. اوریفلیم با این روند فروش به صورت نتورک مارکتینگ توانست به کسب درآمدی فوق‌العاده برسد. این ایده و نحوه ارائه محصول، توسط شرکت اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد. مردم ایران هم که خواستار کارآفرینی بودند، به شدت از این ایده استقبال کردند؛ اما به خاطر یک سری مشکلات، ناهنجاری‌ها و مطابقت نداشتن قوانین این کار با قوانین نظام اسلامی ایران و پیروی کردن از روش مشابه گلدکوئست، نمایندگی شرکت اوریفلیم در ایران بسته شد. بعد از گذشت ۶ سال ازآن موضوع، شرکت وارنا از طریق کشورهای ترکیه و ارمنستان، محصولات اوریفلیم را توسط مشاورانی که دارد به ایران ارسال کرد. امروزه بازاریابی شبکه‌ای به صورت گسترده در ایران وجود دارد که به صورت قانونی نیز در حال فعالیت است.

افتخارات برند  اوریفلیم

برند اوریفلیم، بعد از گذشت ۴۰ سال از فعالیت خود، با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در روند کاری خود داشت، توانست دستاوردهایی به دست آورد و سرمایه اندک خود را چند برابر کند. در ادامه به اختصار به دستاوردهای محصولات اوریفلیم می پردازیم:

  • محصولات آرایشی اوریفلیم به بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان ارسال می‌شود.
  • درآمد سالانه کمپانی اوریفلیم در حدود ۱.۵ بیلیون یورو است.
  • تعداد مشاوران بازاریابی اوریفلیم در حدود ۳.۶ میلیون نفر در کل جهان است.
  • شرکت اوریفلیم دارای ۷۹۰۰ کارمند و بازاریاب در سراسر جهان است.
  • این شرکت به طور تقریبی ۱۰۰۰ نوع لوازم آرایشی و بهداشتی تولید کرده است.
  • Oriflamme، بنیان‌گذار و موسس بنیاد کودکان در جهان (World Childhood Foundation) نامیده می‌شود.
  • کمپانی اوریفلیم،دارای مرکز تحقیق و توسعه با بیش از ۱۰۰ دانشمند در جهان است.
  • محصولات اوریفلیم در بیش از ۵ کشور جهان تولید می‌شود.
  • برند محصولات اوریفلیم، در بورس NASDAQ OMX در سال ۲۰۰۴ به ثبت رسیده است.
  • از مهمترین مزایای محصولات اوریفلیم، استفاده نکردن از حیوانات برای انجام تست محصولات از ابتدای پیدایش تا به امروز بوده است.
  • شرکت اوریفلیم، بیش از ۱۰۰ میلیون کاتالوگ دارد که به ۳۵ زبان در دنیا ترجمه شده است.

 

ویژگی محصولات اوریفلیم

پایه گیاهی بودن محصولات اوریفلیم اصل یکی از مهمترین دلایل تمایز محصولات این برند است. در واقع در ترکیبات این محصول به هیچ عنوان از ترکیبات هورمونی، کورتون و امولسیون استفاده نشده است. بنابراین می توان مدعی شد محصولات این شرکت با احترام به محیط زیست برگرفته از طبیعت است.
در ترکیب محصولات این برند از مواد نگهدارنده و یا اسپری های آسیب رسان استفاده نشده است به همین دلیل میزان آسیب رسانی آنها به لایه اوزون در حداقل ممکن قرار دارد.
از دیگر محاسن منحصربفرد محصولات این شرکت می توان عدم استفاده از تست حیوانی اشاره کرد و این موضوع کاملا توسط تولید کنندگان محصولات اوریفلیم اصل تضمین شده است.
طبیعی بودن ترکیبات این محصولات موجب شده است که استفاده از آنها برای پوست های حساس و آلرژیک مناسب باشد.
در جهت رفاه حال مشتریان محصولات اوریفلیم اصل، این شرکت اقدام به تولید عطر از گیاهان خوشبو و بدون آلرژی کرده است. این موضوع موجب شده است که تمامی افراد با هر نوع حساسیت و یا سلیقه ای بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.
در ترکیب محصولات اوریفلیم اصل به هیچ عنوان از پارابن و مواد سرطان زا استفاده نشده است. به همین دلیل می توان مدعی شد محصولات عرضه شده دارای بالاترین کیفیت مواد اولیه است.

محصولات این برند سوئد «کرولتی فری» یا «عاری از خشونت علیه حیوانات» هستند. یعنی این شرکت برای آزمایش محصولات خود به جای استفاده از حیوانات، از روش‌ها و تکنولوژی‌های خاصی استفاده کرده است. این برند با این کار توانسته طرفداران خود، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند را راضی نگه دارد.

برند اوریفلیم سوئد
برند اوریفلیم سوئد

مهمترین استانداردهای محصولات اوریفلیم

از مهمترین استانداردهای لوازم آرایشی اوریفلیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن استاندارد مرغوبیت کالا در جهان
  • دارا بودن تائیدیه جهانی به خاطر استفاده نکردن از حیوانات به هنگام آزمایش
  • مفید و موثر بودن محصولات اوریفلیم بر روی انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس
  • تولید محصولاتی بر پایه مواد طبیعی
  • دارا بودن مجوز و پروانه بهداشت از وزارت بهداشت ایران
  • ORIFLAME مورد تائید فدراسیون جهانی (WFDSA) و عضو اروپا (DSA)
  • اوریفلیم یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) است.

 

پرفروش ترین محصولات اوریفلیم

برند اوریفلیم دارای طیف وسیعی از محصولات آرایشی مانند آرایش لب، آرایش صورت، آرایش چشم و یا آرایش ناخن است. اوریفلیم علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و مراقبت از بدن نیز تولید می‌کند.از دیگر محصولات اوریفلیم که به عنوان محصولات جانبی در نظر گرفته می‌شود، می‌توان به کیف، کلاه، شال و زیورآلات هم اشاره کرد.

اگر بخواهیم بدون اغراق بگوییم، تمامی محصولات برند oriflame پرفروش هستند؛ به‌گونه‌ای که در هر خانه هر فردی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد، حداقل یکی از محصولات oriflame به چشم می‌خورد. برخی از پرفروش‌ترین محصولات این برند شامل موارد زیر هستند:

– کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم؛
– ادوپرفیوم زنانه oriflame؛
– شامپو‌های تقویت‌کننده و ضد ریزش oriflame؛
– رژ لب مات برند oriflame.

البته ضدآفتاب و دیگر محصولات آرایشی بهداشتی این برند نیز پوشانندگی بالایی دارند و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنند

 

محصولات اوریفلیم خوبه؟

بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستند که آیا محصولات آرایشی بهداشتی Oriflame طبق تعریفات واقعاً خوب است؟ بدون شک با توجه‌ به قدمتی که این شرکت دارد، محصولات باکیفیتی را تولید کرده و مشتریان زیادی را در سراسر جهان به دست آورده است. همچنین این برند معتبر به‌گونه‌ای در جهان محبوب است که بیش از ۶۰ شعبه فعال در سراسر دنیا و در کشورهای مختلف دارد.

 

خرید محصولات اوریفلیم اصل

اگر به دنبال خرید محصولات اوریفلیم هستید، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا با ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد این محصول سوئدی آشنا شوید و سپس زیبایی خود را با استفاده از این محصولات دوچندان کنید. ناگفته نماند که برای دسترسی آسان به محصولات متنوع و باکیفیت برند آرایشی اوریفلیم، فروشگاه ارس خرید به عرضه آنلاین این محصول پرداخته است. با این حساب در هرجای کشور که باشید، قادر هستید به‌سادگی محصول مدنظر را سفارش دهید.

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که در حال رقابت با اوریفلیم هستند؛ اما جالب است بدانید به‌قدری کیفیت محصولات این برند بالاست که هیچ محصول خارجی دیگری به گرد پای آن نیز نمی‌رسد! توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و برای خرید و سفارش محصولات اوریفلیم اصل عجله کنید!

 

خرید محصولات اوریفلیم

قیمت محصولات اوریفلیم

محصولات اوریفلیم با قیمت بسیار مناسبی در ایران عرضه می‌شوند، به همین دلیل این محصولات برای افرادی که به زیبایی و البته کیفیت بالای مواد آرایشی اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت محصولات اوریفلیم در ایران وارد صفحه محصولات این برند در سایت ارس خرید شوید و اطلاعات نهایی را به دست آورید. همچنین این امکان را دارید که با شماره‌های موجود در سایت نیز تماس بگیرید.

 

 

فروش محصولات اوریفلیم

یکی از بزرگترین تفاوت هایی که موجب متمایز شدن برند اوریفلیم شده ، استفاده از سیاست فروش مستقیم است. فروش مستقیم محصولات این شرکت موجب شده است که محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. این امر موجب تثبیت قیمت محصولات اوریفلیم شده است. لازم به ذکر است که در دسته بندی محصولات اوریفلیم اصل، محصول درجه دو و یا سه جایی ندارد و هر محصولی که عرضه می شود همان کیفیتی را دارد که محصولات در سوئد و اروپا دارند.

کشور های تولید کننده محصولات اوریفلیم

برند اوریفلیم، یک برند سوئدی است و محصولات این برند علاوه بر کشور سوئد در کشورهای دیگری همچون بلژیک، لهستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه و … با همان فرمولاسیون اقدام به تولید می شود.

علاوه بر این در کشورها اکسسوری هایی مانند لیف و برس در کارخانه های اوریفلیم چین به دلیل نیروی ارزان تر کار تولید و عرضه می شود که از نظر کیفیت به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگز  محصولات چینی نیست.

لوازم برقی عرضه شده توسط این شرکت توسط شرکت های معتبر Rowenta و Remington تولید می شود. این شرکت ها به رعایت تمام استاندارد های بین المللی در ساخت محصولات خود پایبند هستند.

نمایندگی محصولات اوریفلیم

اوریفلیم در بیش از ۶۰ کشور دنیا نمایندگی دارد. کشورهایی همچون ترکیه و ارمنستان در همسایگی ایران از کشورهایی هستند که این برند معتبر اروپایی در آن ها نمایندگی دارد و محصولات این برند از طریق این دو کشور عمدتا وارد ایران می شود

کیفیت اوریفلیم ترکیه بهتر است یا اوریفلیم ارمنستان؟

همانطور که گفته شد محصولات اوریفلیم در همه ی کشورها با کیفیت یکسان عرضه می شوند و هیچ تفاوتی در ان وجود ندارد، به طور مثال اگر یک شامپو در روسیه تولید شود، ان شامپو با همان فرمولاسیون و کیفیت از روسیه به تمامی نمایندگی ها در سراسر جهان از جمله ترکیه و ارمنستان می رود، بنابراین کیفیت محصول دز تمامی نمایندگی ها ثابت است.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در ایران

فروشگاه بسکین با خرید با عرضه مستقیم محصولات oriflame در ایران یکی از شناخته شدین نمایندگی های اوریفلیم در ایران است. می توانید محصولات اوریفیلیم را به صورت مستقیم در سایت فروشگاه بسکین به صورت ریالی خریداری کنید همچنین پیج محصولات اوریفلیم در ایستاگرام بسکین نیز فعال هست. سفارشات خود را می توانید از طریق واتس اپ و تماس تلفنی نیز به ثبت برسانید.

 

 

 

 

 

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

درخواست مشاوره

*مشاوره رایگان پوست و مو*
*برای مدت و تعداد محدودی قابل انجام می باشد*

با مشاوره ی تخصصی پوست و مو به صورت تلفنی
در زمان شیوع بیماری COVID-19 به صورت رایگان
مراجعات حضوریتان را به مراکز درمانی به حداقل برسانید.

    شماره تماس:

    پاسخ سوال رادر کادر زیر وارد کنید

    قول می دهیم در اسرع وقت با شما تماس بگیریم :)