خدمات مشاوره تخصصی

مجله زیبایی بسکین با ارائه ی سرویس مشاوره تخصصی پوست و مو و زیبایی به هموطنان عزیز از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته است با افتخار رضایت همیشگی همراهان خودش را به همراه داشته باشد. ما در بسکین به شیوه ای منحصر به فرد به شما مشاوره می دهیم. اعتقاد ما بر این است که زیبایی و جذابیت حق همه ی ماست و هر کسی باید مراقب زیبایی ها و سلامت پوست و مو خودش باشد و مانند تمامی کشورهای توسعه یافته اروپایی و آمریکایی این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود. به امید روزی که فرهنگ مراقبت از پوست و مو در کشورمان ایران نهانیده شود…

مشاوره پوست و مو به همراه پیگیری بعد از مشاوره
مشاوره پوست و مو به همراه پیگیری بعد از مشاوره

مشاوره پوست و مو

در بسکین مشاوره ی پوست و مو توسط کارشناسان ارشد و مشاورین زبده پوست و مو و مراقبت های زیبایی انجام می گیرد. چنانچه مسئله ای وجود داشته باشد شخص درخواست دهنده به دکتر متخصص پوست و مو ارجاع داده می شود.

مشاورین ارشد مجله بسکین تنها مشاوره پوست و مو نمی دهند، بلکه پس از ارائه مشاوره تخصصی پوست و مو در کنار شما عزیزان هستند و روند استفاده از محصولات مراقبت پوست و مو را پیگیری و بررسی می کنند.

ارائه مشاوره پوست و مو >> پیگیری مشاوره >> پاسخ به سوالات احتمالی شما >> مشاهده ی رضایت و لبخند شما

مشاوره پوست و مو

مشاوره زیبایی

یکی دیگر از خدمات مشاوره مجله بسکین مشاوره ی زیبایی است. در این نوع از مشاوره به سوالات شما در خصوص انتخاب لوازم آرایشی مناسب و نحوه ی آرایش و میکاپ و همچنین استایل های روز دنیا پاسخ داده خواهد شد. زیبایی حق شماست و ما تمام تلاشمان را میکنیم تا زیبایی شما را آشکار سازیم.

 

مشاوره رایگان پوست و مو

بعد از شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹، مجله بسکین با افتخار تمامی خدمات مشاوره خود را به صورت رایگان

مشاوره آنلاین پوست و مو
مشاوره آنلاین پوست و مو

ارائه می دهد تا از حضور شما عزیزان تا حد امکان به مراکز درمانی و کلینیک ها به صورت حضوری بکاهیم. به علت استقبال شما عزیزان از سرویس مشاوره رایگان پوست و مو و ظرفیت محدود مشاوره رایگان پوست و مو، ما هم ساعت کاری خودمان را افزایش دادیم تا بتوانیم رضایت و لبخند شما را به دست بیاوریم. قول می دهیم در اسرع وقت و مدت کوتاهی با شما تماس بگیریم.

مشاوره تلفنی پوست و مو

با تکمیل فرم درخواست مشاوره در سایت، پس از بررسی اولیه اطلاعات فرم شما به مشاور پوست و مو ارجاع

مشاوره تلفنی پوست و مو
مشاوره تلفنی پوست و مو

داده می شود و به صورت تلفنی با شما تماس میگیریم. هر انچه که نیاز باشد به صورت تلفنی از شما پرسیده خواهد شد و به تک تک سوالاتتان پاسخ میدهیم و راهنمایی های لازم را خدمتتان عرض میکنیم. مشاوره تلفنی پوست و مو یکی از بهترین راه های ارتباط با مشاورین پوست و مو می باشد.چرا که فرصت کافی برای ارتباط بین شما و مشاورین وجود دارد.

مشاوره آنلاین پوست و مو

با توجه به افزایش سرعت اینترنت، خدمات زیادی بر بستر وب فعالیت خود را انجام می دهند که مشاوره پوست و مو اینترنتی و آنلاین نیز یکی از همین خدمات است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در این شیوه مشاوره پوست و مو، در واتس آپ یا تلگرام و حتی خود سایت مجله بسکین انجام می شود. در این شیوه از مشاوره پوست و مو ارتباط از طریق متن (چت) و یا تماس صوتی و ویدیویی با مشاور پوست و مو و یا ترکیبی از این حالات می باشد.

مشاوره رایگان پوست و مو
مشاوره رایگان پوست و مو
مشاوره پوست و مو واتس اپ و تلگرام
مشاوره پوست و مو واتس آپ و تلگرام
مشاوره پوست و مو واتس آپ و تلگرام

همان طور که اشاره شد یکی از ابزارهای برقراری ارتباط جهت ارائه خدمات مشاوره آنلاین پوست و مو استفاده از پیام رسان هاست که در این بین دو پیام رسان واتس آپ و تلگرام محبوبیت بیشتری دارند. بنابر این جهت درخواست مشاوره پوست و مو در واتس آپ یا تلگرام می توانید با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره پوست و مو و زیبای

اگر شما هم درخواست مشاوره دارید، کافیست فرم درخواست مشاوره را در سایت ما تکمیل بفرمایید.

جهت تکمیل فرم مشاوره روی دکمه ی زیر  کلیک کنید

 

 

درخواست مشاوره

*مشاوره رایگان پوست و مو*
*برای مدت و تعداد محدودی قابل انجام می باشد*

با مشاوره ی تخصصی پوست و مو به صورت تلفنی
در زمان شیوع بیماری COVID-19 به صورت رایگان
مراجعات حضوریتان را به مراکز درمانی به حداقل برسانید.

    شماره تماس:

    پاسخ سوال رادر کادر زیر وارد کنید

    قول می دهیم در اسرع وقت با شما تماس بگیریم :)