کرم آبرسان لدورا

مراقبت از پوست به‌عنوان بیرونی‌ترین لایه بدن بسیار با اهمیت است. سلامت، حفظ شادابی و زیبایی پوست از اولویت‌های اصلی افراد به شمار می‌رود. برخی از متخصصین کرم آبرسان را راز جوان ماندن پوست میدانند. در خصوص ضرورت و نحوه ی استفاده از کرم آبرسان می توانید مقالات بیشتری را در سایت بسکین جست و جو کنید.

جهت خرید کرم آبرسان لدورا با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید

آبرسانی و مرطوب نگاه‌ داشتن سطح پوست از کارآمدترین و مهم‌ترین روش‌های حفظ طراوت، لطافت و جوان‌سازی پوست در همه گروه‌های سنی و انواع پوست است. محصولات آب‌رسان علاوه بر تأمین رطوبت مورد نیاز پوست به پیشگیری از آسیب‌های پوستی، کاهش چین‌ وچروک‌های سطحی و ترمیم پوست کمک کرده و سبب بهبود کیفیت آن می‌شود. یکی از مناسب‌ترین محصولات برای آب‌رسانی روزانه پوست، کرم‌های رطوبت‌رسان است.

پس از نقد و بررسی نقد و بررسی کرم لیفتینک لدورا L’DORA به  درخواست شما عزیزان این بار در این مقاله به محصول پرطرفدار کرم آبرسان لدورا خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

کرم آب رسان قوی صورت لدورا
کرم آب رسان قوی صورت لدورا

چنانچه درخواست نقد و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی دیگری دارید حتما با ما در میان بگزارید. همچنین از شما عزیزان تقاضا داریم تجربیات استفاده از کرم آبرسان لدورا و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی را با ما به اشتراک بگذارید. جهت تهیه کرم آبرسان لدورا و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب و به صورت اصلی با ما تماس بگیرید.

کرم‌های آبرسان همگی حاوی ترکیباتی هستند که رطوبت موجود در آب یا هوا را جذب کرده و در لایه‌های پوست حبس می‌کنند. این محصولات با این ساز و کار از پوست شما محافظت کرده و سد دفاعی پوست را تقویت می‌کنند. کرم آبرسان لدورا از جمله محصولات آبرسان پرطرفدار در میان مصرف کنندگان است. با استفاده از این محصول می‌توانید پوستی لطیف، شاداب و جوان داشته باشید.

معرفی کرم آبرسان لدورا

کرم آبرسان لدورا محصولی با کیفیت از برند فرانسوی  لدورا با مواد اولیه خارجی و درجه یک است که در ایران بسته بندی می شود و به همین جهت معاف از پرداخت تعرفه ۲۰۰درصدی گمرک محصولات آرایشی و بهداشتی است و در ایران به نسبت کیفیت بسیار بالای آن دارای قیمت مناسبی است. از کرم آبرسان لدورا برای رطوبت رسانی پوست استفاده می شود. این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی

کرم آب رسان قوی لدورا
کرم آب رسان قوی لدورا

است که پوست شما را لطیف و شاداب می‌کند. کرم آبرسان عموما حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات رطوبت را از هوا و یا آب جذب کرده و در سطح پوست حبس می‎کنند. با ادامه این روند، پوست همیشه مرطوب و شاداب می‌ماند. کرم‌های آبرسان با حفظ رطوبت پوست از ایجاد چین و چروک‌های سطحی جلوگیری می‌کنند. این محصولات همچنین توانایی ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده پوست را دارند.

ویژگی کرم آبرسان لدورا

این محصول آبرسان حاوی ترکیبات مفید و ارزشمندی است که لطافت و شادابی پوست شما را افزایش می‌دهد. در ادامه با ترکیبات مفید این محصول آشنا شوید.

کرم آبرسان لدورا محصولی با کیفیت برای رطوبت رسانی پوست است. این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی است که پوست شما را لطیف و شاداب می‌کند. کرم آبرسان عموما حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات رطوبت را از هوا و یا آب جذب کرده و در سطح پوست حبس می‎کنند. با ادامه این روند، پوست همیشه مرطوب و شاداب می‌ماند. کرم‌های آبرسان با حفظ رطوبت پوست از ایجاد چین و چروک‌های سطحی جلوگیری می‌کنند. این محصولات همچنین توانایی ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده پوست را دارند.

کرم آبرسان لدورا محصولی با کیفیت برای رطوبت رسانی پوست است. این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی است که پوست شما را لطیف و شاداب می‌کند. کرم آبرسان عموما حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات رطوبت را از هوا و یا آب جذب کرده و در سطح پوست حبس می‎کنند. با ادامه این روند، پوست همیشه مرطوب و شاداب می‌ماند. کرم‌های آبرسان با حفظ رطوبت پوست از ایجاد چین و چروک‌های سطحی جلوگیری می‌کنند. این محصولات همچنین توانایی ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده پوست را دارند.

ترکیبات آبرسان لدورا

کرم رطوبت‌رسان قوی لدورا با داشتن روغن شی‌باتر (کره قلم) که یک مرطوب‌کننده گیاهی مؤثر و سرشار از

ویژگی و مزایا آبرسان لدورا
ویژگی و مزایا ترکیبات آبرسان لدورا

ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری است، پوست را به‌خوبی رطوبت‌رسانی می‌کند. روغن جوجوبا هم در ترکیب این کرم به‌کاررفته است. این روغن خاصیت نرم‌کنندگی دارد و باعث افزایش ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست می‌شود. آلانتوئین دیگر ماده بکار رفته در کرم روز لدورا، ضدالتهاب بوده و اثر نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای بر پوست دارد. عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک) نیز در این محصول به‌کاررفته است. گیاه اسکالیس غنی از ویتامین C، آهن و فسفر بوده و در حفظ شادابی پوست، کنترل منافذ و حساسیت‌های پوست، بهبود لک‌های پوستی و درمان آکنه مؤثر است. روغن کرچک نیز دیگر ماده مؤثر در کرم لدورا است که باعث رطوبت‌رسانی و بهبود چین‌وچروک‌های پوست می‌شود.دی پنتنول موجود در این محصول وظیفه‌ ترمیم، بازسازی و آب‌رسانی به پوست را بر عهده دارد. ماده مؤثر دیگر موجود در این محصول روغن دانه آفتابگردان است. این روغن منبع عالی ویتامین E و یک ماده مؤثر و ضد رادیکال آزاد است که باعث نرم‌کنندگی، کاهش آثار پیری و احیای پوست می‌شود. اسید لینوسین موجود در این محصول نیز نقش مهمی در کلاژن سازی و افزایش ساخت پروتئین در پوست ایفا می‌کند.

روغن شی باتر

شی باتر یک چربی گیاهی است که خواص ارزشمندی برای پوست دارد. شی باتر یک  آبرسان طبیعی بوده و رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی را فراهم می‌کند. این چربی حاوی اسید اولئیک، لینولئیک و استِئاریک است. این ترکیبات دارای خواص ضد التهابی هستند و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. به واسطه همین خاصیت، شی باتر می‌تواند از ایجاد چین و چروک روی پوست نیز جلوگیری کند.

 

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا پوست را نرم و لطیف می‌کند. جوجوبا با تامین رطوبت و آب مورد نیاز سلول‌ها از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. این روغن دارای ترکیبات ضد التهابی است و سوزش و التهاب ناشی از خشکی پوست را از بین می‌برد.

 

آلانتوئین

یکی دیگر از ترکیبات مفید کرم آبرسان لدورا آلانتوئین است. آلانتوئین دارای خاصیت ضد التهابی بوده، التهاب، قرمزی، سوزش و خارش پوست را برطرف می‌کند.

 

عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک)

عصاره گیاه ترشک از دیگر ترکیبات ارزشمند این کرم آبرسان است. این عصاره حاوی ویتامین C، آهن و فسفر است. عصاره ترشک لک، تیرگی و آکنه را درمان کرده و از حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

 

روغن کرچک

روغن کرچک با افزایش رطوبت پوست چین و چروک‌های پوستی را برطرف می‌کند. تری گلیسیرید موجود در ترکیبات روغن کرچک برای درمان خشکی شدید پوست بسیار مفید است.

 

دی پانتنول

دی پانتنول موجود در کرم آبرسان لدورا بافت آسیب دیده پوست را ترمیم و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

 

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست است. اسیدهای چرب موجود در این روغن با ترمیم بافت آسیب دیده، پوست شکننده و خشک را به طور کامل درمان می‌کنند.

 

مزایا کرم آبرسان لدورا

کرم آبرسان لدورا محصولی با کیفیت برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست است. همناطور که در بالا مشاهده کردید

آبرسان لدورا L'DORA
آبرسان لدورا L’DORA

این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی است که سلامت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. این محصول یک رطوبت رسان قوی بوده و از خشکی و کدری پوست آسیب دیده را از بین می‌برد.

این کرم با نفوذ به درون سلول‌ها، آن‌ها را برای ساخت کلاژن جدید تحریک می‌کند. با افزایش تولید کلاژن چین و چروک از بین برده و خاصیت کشسانی پوست به طور موثری افزایش می‌یابد. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در کرم، با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، از چین و چروک، لک‌های پوستی، افتادگی و … جلوگیری می‌کنند.

نقاط مثبت آبرسان لدورا

• آبرسان قوی

• مناسب برای انواع پوست

• تحریک پوست برای ساخت کلاژن جدید

• توانایی از بین بردن چروک‌های سطحی

• محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

 

کلام آخر

کرم‌های آبرسان همگی حاوی ترکیباتی هستند که رطوبت موجود در آب یا هوا را جذب کرده و در لایه‌های پوست

کرم آبرسان لدورا بیوتی
کرم آبرسان لدورا بیوتی

حبس می‌کنند. این محصولات با این ساز و کار از پوست شما محافظت کرده و سد دفاعی پوست را تقویت می‌کنند. کرم آبرسان لدورا از جمله محصولات آبرسان پرطرفدار در میان مصرف کنندگان است. با استفاده از این محصول می‌توانید پوستی لطیف، شاداب و جوان داشته باشید.

دیدگاه و نظرات خود را درباره  کرم آبرسان لدورا L’DORA با ما در میان بگذارید.

جهت تهیه و خرید کرم آبرسان لدورا از نمایندگی فروش محصولات لدورا با قیمت مناسب به ما پیام دهید

جهت خرید آبرسان لدورا با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

درخواست مشاوره

*مشاوره رایگان پوست و مو*
*برای مدت و تعداد محدودی قابل انجام می باشد*

با مشاوره ی تخصصی پوست و مو به صورت تلفنی
در زمان شیوع بیماری COVID-19 به صورت رایگان
مراجعات حضوریتان را به مراکز درمانی به حداقل برسانید.

    شماره تماس:

    پاسخ سوال رادر کادر زیر وارد کنید

    قول می دهیم در اسرع وقت با شما تماس بگیریم :)